Themacursus: Beter Nederlands telefoneren

Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Date(s) - 15/05/2015
09:30 - 17:30

Locatie
NT2Spraak

Categorieën Geen Categorieën


Beter telefoneren

Wil je duidelijker telefoneren om beter te functioneren op je werk? Wij leren je om de klemtoon en intonatie van het Nederlands, op de juiste manier te gebruiken.

Inhoud
Tijdens een cursusdag doe je ’s ochtends uitspraakoefeningen en krijg je algemene tips om makkelijker te spreken. ’s Middags oefen je je telefoongesprek. Aan het eind van de dag voer je een telefoongesprek uit met je medecursisten.

Doel
Het doel van de training: makkelijker Nederlands spreken, je uitspraak verbeteren en vaste uitdrukkingen goed leren gebruiken. Je werkt aan je eigen aandachtspunten en vergroot daardoor je zelfvertrouwen. Ook leuk: je leert andere mensen kennen!

Waarom bij NT2Spraak?
Wij zijn gespecialiseerd in de uitspraak en spreekvaardigheid van Nederlands als tweede taal. Wij luisteren naar je specifieke vraag en sluiten zo goed mogelijk aan bij jouw aandachtspunten. Zo bieden we maatwerk om jouw kennis en kunde nog beter tot zijn recht te laten komen.

Datum
Vrijdag 17 april van 9.30 uur tot 17.30 uur.
Locatie: NT2Spraak, Schipholweg 103 (vlak bij Leiden CS, gratis parkeren)

Kosten

De prijs van één cursusdag kost €195,-. Dit is inclusief telefonisch kennismakingsgesprek, lesmap, audiomateriaal, koffie/ thee en lunch. Als je alledrie de thema’s volgt betaal je €550,-.

Wat je verder nog moet weten
Het minimale taalniveau voor deze trainingen is B1. (niveau Staatsexamen NT2 I)
Het maximale aantal deelnemers per dag is 12. Er zijn twee docenten aanwezig, zodat je een groot deel van de dag met 6 personen les hebt.

Meld je aan!
Gebruik het aanmeldingsformulier om je aan te melden of voor het aanvragen van meer informatie.

Programma cursusdag ‘Beter telefoneren’:
9.30-9.45 – kennismaken, uitleg programma
9.45 10,45 – voorbereidende oefeningen
10.45-11.00 – korte pauze
11.00-12.30 – Informatie en uitleg van klemtoon en intonatie in het Nederlands
12.30-13.15 – lunch
13.15-15.00 – oefenen van persoonlijke punten en voorbereiden telefoongesprek
15.00-15.15 – korte pauze
15.15-17.00 – telefoneren> feedback via top en tip
17.00 – afsluiting, napraten onder genot van een drankje